söndag 22 november 2009

Bräcke och tillbaks

Jag och familjen gick bort till Bräcke i ösregn där sambon och bebesin babysimmade. Det är ca 1,7 km och trots min regnjacka från Ica Maxi blev såklart mina ben dyngsura och jättekalla i mina rosa mjukisbyxor. Nike-skorna däremot var jättesköna. Provade att springa korta sträckor men var jättestel, mest på grund av att jag var så kall.
Det regnade fortfarande när vi gick hem så då blev jag ännu mer blöt. Vi köpte lite tröstgodis inne på macken och sen bäddade jag ner mig brevid bebisen. 
Jag när jag värmt mig lite och ammat henne till sömn åt vi Pasta Carbonara med ekologiskt bacon till kvällsmat. Blandade även lite Holiday Dip som jag ska ha till chips ikväll.

Nu gör knäna ont igen. Dom gjorde mest ont när jag låg i sängen och nu sitter jag vid datorn istället med en elektrisk värmedyna svept kring det vänstra knäet. Så för att inte tappa stinget kanske jag borde gå och simma i veckan, vilket ska vara desto snällare för knäna. Det hjälper inte riktigt att vila knäna helt då det är deras otränade status som får dem att göra ont.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar